Aanmelden

Voor Cliënten

U kunt zich elke werkdag tussen 09:00u en 14:00u telefonisch aanmelden via ons secretariaat. Buiten deze tijden kunt u een voicemail inspreken, dan nemen wij de eerstvolgende werkdag contact met u op. Heeft u een uitgesproken voorkeur voor een specifieke behandelaar, dan kunt u dit bij uw aanmelding aangeven. Houd er bij uw aanmelding rekening mee dat wij vanwege de drukte in de geestelijke gezondheidszorg genoodzaakt zijn te werken met een wachtlijst. Actuele wachttijden vindt u onder aan deze pagina. 

Met andere vragen betreffende uw aanmelding bij Psychologenpraktijk Nuth kunt u ons bereiken via email of telefoon. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.



Uw eerste bezoek aan
Psychologenpraktijk Nuth

Wanneer u onze praktijk voor het eerst bezoekt, kunt u zonder zich te melden in onze wachtkamer plaatsnemen. De behandelaar met wie u een afspraak heeft, komt u persoonlijk op de afgesproken tijd halen. 

Tijdens uw eerste bezoek bezoek brengen we uw klachten en zorgvraag in kaart en beoordelen we samen welke zorg bij u passend is.

Wat moet u meenemen?



Uw eerste bezoek aan
Psychologenpraktijk Nuth

Wanneer u onze praktijk voor het eerst bezoekt,
kunt u zonder zich te melden in onze wachtkamer
plaatsnemen. De behandelaar met wie u een
afspraak heeft, komt u persoonlijk op de
afgesproken tijd halen. 

Tijdens uw eerste bezoek brengen we uw klachten
en zorgvraag in kaart en beoordelen we samen
welke zorg bij u passend is.

Wat moet u meenemen?



Uw eerste bezoek aan
Psychologenpraktijk Nuth

Wanneer u onze praktijk voor het eerst bezoekt, kunt u zonder zich te melden in onze wachtkamer plaatsnemen. De behandelaar met wie u een afspraak heeft, komt u persoonlijk op de afgesproken tijd halen. 

Tijdens uw eerste bezoek bezoek brengen we uw klachten en zorgvraag in kaart en beoordelen we samen welke zorg bij u passend is.

Wat moet u meenemen?

Voor Verwijzers

Wilt u uw cliënt naar Psychologenpraktijk Nuth verwijzen? Een overzicht van de klachten die onze behandelaren wel (en niet) behandelen vindt u hier. Bij aanmelding van uw cliënt heeft deze een geldige verwijsbrief nodig, welke u hieronder kunt downloaden. Mocht u een vraag hebben of willen overleggen, neem dan gerust contact op via email of telefoon. Wij denken graag met u mee!

Wachttijden

Na de intake start u direct met de behandeling. Er is dus geen sprake van een behandelwachttijd. Daarnaast is de wachttijd niet afhankelijk van uw verzekering. Vindt u de wachttijd te lang? Neem dan contact op met de zorgaanbieder. Tevens kunt u uw zorgverzekeraar benaderen om u te helpen bij het vinden van passende zorg op korte termijn.